13 Mayıs 2007 Pazar

7/40

Sonunda biology ilk sınavı verdim. 83 aldım ve geçtim hamdolsun. emin olmadığım sorular tabi ki yanlış çıktı ama kesin emin olduklarımdan da yanlış çıkan var. hocaya sorayım. bu dersin hocası inanılmaz ilgili bir şahsiyet. sürekli dersle ilgili makaleler yolluyor. hani biz bu dersi seçmeli seçtik ya sanki çok sevdiğimiz bir alan biology..

bu sınavı ne zor şartlar altında yaptım bir ben, bir de allah bilir. bi de size söyledim, siz biliyorsunuz artık. keşke komşularımız bu kadar temiz olmasalardı diyorum inanın. şu saatte temizlik yapılır mı? peki çocuklarınızın bu kadar enerji dolu olması için onlara ne veriyorsunuz? ya da maç izlerken o sesler nasıl çıkar? siz goool diye bağırıp tepinirken bizim avizelerimizin sallandığından haberdar mısınız? haberdar olsanız ne yazar evet..