24 Eylül 2007 Pazartesi

27/40

yaa işte böyle; 27/40.. tembeliko meko
gs102 test 3'ü geçen cuma post ettim ve %68 görünce kaldım zannettim. aslında %71 almalıydım, cevapları geçirirken şaşırmışım. demek ki neymiş geçirirken sadece cevaba bakıp işaretlememek gerekiyormuş. soruyu da bi kontrol etmek lazımmış. allah'tan ki bunu sınavda kalarak öğrenmedim. kıl payı geçerek öğrendim :)

geçen postumda bahsettiğim dip köşe temizlikten eser kalmadı. tamam üzerinden 2 hafta geçti ama 1 gün geçmemişti ki temizliğim disappeared. misafir kids rulez. bundan sonra karar verdim çocuklu misafirlere dökülmeyen şeyler yapacağım. süslemeye uğraşmayacağım çünkü zaten anneler farketmiyor. dökülmeyen şey nasıl yapılır bilmiyorum. en güzeli tablet yiyecekler. bi bardak su yanına da bi kaç tablet. su dökülse de bişicik olmaz. çay, kurabiye dökülmesin yeter ki.. bi de koltukların düğmelerini sökmeye uğraşma emi yavrum. ben senin gözüne parmağımı sokup eşeliyor muyum?