29 Aralık 2010 Çarşamba

nerde kaldın ikibinonbir?

bu aralar küçük işleri yavaş yavaş yaparak uzun vadede neler kazanacağımı düşünüp duruyorum. okuduğum her kitap, blog bunu anlatıyor sanki..

hergün azıcık kitap okusam bir-iki ada bir kitap biter. ya da hergün bir dilim ekmek az yesem yılda bilmem kaç kalori eksik beslenmiş olurum. belki de kilo veririm. her gün bi iki satır yazı yazsam yıl sonuna defterler dolar. hergün 10 mekik çeksem fit olurum (olur muyum) neyse..

bu düsturu yıllardır bilirim de uygulamam. çünkü ben son dakika yumurta kapıya sıkışınca insanıyım. çok yanlış biliyorum. hz. muhammed azar azar olup devamlı yapılan ibadeti tavsiye ediyor. elbette iyi bir şeyi hayatın her anına yaymak lazım. yapamıyorum ama yapacağım. hadi yeni yıl kararı olsun bu. ho ho ho yeni yıl kararım oldu. hadi 2011 bana irade ver de devam edebileyim.

2011 senden barış istiyorum. 2011 senden çok şey bekliyorum bak beni utandırma. hadi göreyim seni 2010'dan daha güzel ol.

işte böyle de bir geyik var. 2011 bize bıdı bıdı ver. allah'tan iste ne isteyeceksen hey ademoğlu!

Hiç yorum yok: