9 Ekim 2007 Salı

6/40

85%
gs102'nin son testini de post ettim. kaç gün oldu daha yeni yazıyorum.
şimdi de bütün kitabı kapsayan klasik sınavı yapıcam. çok güzel bir ingilizceyle yazmam lazım. çünkü cevapların yarısı içeriğe diğer yarısı da anlatıma göre puanlandırılıyor. neyse geçerim inş. brad'le aramız iyi :P kendisi 85 notumu çok beğendi ama bir sorudan emindim, doğru cevabı söyledi ama o da emin değilmiş. tıp sorusu olduğu için babama soracaktım unuttum. okuyorsundur herhalde baba, buraya yazayım;


- In comparing the four chambers of the heart, the _______ have weak, thin walls and the ____ have thick muscular walls.
A-right atrium and right ventricle; left atrium and left ventricle
B-left atrium and left ventricle; right atrium and right ventricle
C-right and left atria; right and left ventricles
D-right and left ventricles; right and left atria
Brad C demiş, ben de D diyorum. Hangisi sence?
Bu arada belki brad notumu düzeltir diye bir önceki sınavda yanlışlık yaptığımı söyledim ama işe yaramadı. Neyse önemli değil, kalsaydım diretirdim.

ilave: 17 ekim 07
brad, sevgili dostum.. sen haklıymışsın.