24 Haziran 2008 Salı

hala naber?


kitabım turneye çıktığımız günün akşamı geldi. nöbetçi kargo bekleyicilerim annem ve babam kiatbı teslim aldılar. aro. bir de arog var. gora filminin ikincisi. allah razı olsun guzularım da açılımı.
babam blogumu çok beğendiğini itiraf etti sonra da halama tavsiye etti. annemden çıt çıkmadı. gözümden kaçmadı. niye? annemden bahsetmemiştim burda. annecim benim canım, senden de yemek zevkinde bahsediyorum. bu blog babamın ilgi alanı, öteki de senin. hala bi de readmekteb.blogspot.com diye bir sitem var, o da senin ilgi alanın olsun. :P

babam yazılarımı komik bulduğunu söyledi ya artık bütün espirilerim zorlama olur. şımarırım çünkü. :)

yeni kitabın kodu da en361. hala sistematiğini anlamadım. 19 chapter var, her gün bir taneden 19 günde i can complete ama sen kalk kitabın guidenda ilk taski 5. chapterin bir kısmı olarak ver. oldu mu şimdi. ne güzel hevesle baştan çalışacaktım. şimdi ne diye sınavda çıkmayacak yeri çalışayım dö mi? ama sanki ilk chapterları atlarsam da 5.yi anlamam gibi geliyor. çünkü daha kitabın neyi anlattığını bile anlamadım. "technical writing" teknik her türlü meseleyle ilgili yazılacak her türlü şeyin edebiyat kısmını anlatıyor sanırım. kullanım klavuzu yazmaktan, e-mail yazmaya kadar. bunlar babamın söyledikleri, daha neler göreceğiz bakalım. uzun zamandır böyle bir kitap çalışmamıştım. hep anlamsız kodlar kodlar...