9 Nisan 2008 Çarşamba

easy man... calm down

günlerdir yeni döneme kaydolmaya çalışıyorum. beşyüzmilyon defa doldurmam gereken formu istedim, sadece bir defa da ne kadar ödeyeceğimi sordum. beşyüzmilyon defa ne kadar ödeyeceğimi söyleyip durdular. bir türlü formu yollamıyorlar, sinir oldum! en sonunda jordan herzaman doldurduğum formu yolladı. bitmedi.... formu doldurdum; yok şu köşeye şunu yaz, burayı imzala bıdıbıdı...

bir de yolladığı formda bana söylenen fiyattan daha az bir fiyat yazıyordu kredi başına. toplamda 40-50 dolar kadar kadar bir fark vardı. toplamı az olandan hesap ederek yazdım tabi :) onu da kabul etmediler. artık jordan ödü koparak mail atıyor bana. spam mesajlarımdan dolayı özür dilerim diyor :) çünkü o kadar sinirlendim ki..

neyse.. yollanan forma jpg formatındaki imzamı da aktaramadım. geçen dönem de öyle olmuştu, kabul etmişlerdi imzasız. işini tam yapmak isteyen jordan kardeşimiz illa imza istedi. printerım da scannerim de yok dedim. ama kabul etmediler. yarına kaldı artık.

bu yazışmalar esnasında maillerim biraz sert oldu. ama çok sert olanları yollamadım. sertliğin sebebi de bence amerikan filmlerini izledikten sonra mail yazıyor olmam. en son yazıp da yollamadığım maili keşke bulsam :) şuna benzer birşeydi; I WANT THE RE-ENROLLMENT FORM. Am I clear now? Now stop saying how much I'm gonna pay and send that form to me! tabi bu bir filmden alıntı olsaydı araya birsürü küfür serpiştirilmiş olurdu. ama uslubum tam bir amerikan mafyasınınkine benziyor.

nonmuslim bir amerikan erkeği olsaydım bu filmlerden sonra acayip gaza gelip pis işlere burnumu sokardım :) sonra hapse girer, ortamın kahramanı olurdum. kimseyi takmadan cool dolaşırdım. konuşmam gerektiğinde de hep son söz benim olurud. lafımla karşımdakini oturtur dönüp arkamı giderdim. sonra herkes benden korkardı. ama aslında çok iyi bir insan olurdum. çünkü her amerikalı mükemmeldir değil mi (!) suçlu bile olsa... sonuçta onun da bir kalbi vardır, hele bir babaysa mutlaka çocuğuyla süper vakit geçiriyordur. tamamen kötü biri olsa bile sonunda mutlaka hakkı bulacaktır. çünkü onlar eğitimli insanlar.. hepsi ingilizceyi su gibi biliyor düşünün :P