17 Nisan 2008 Perşembe

karmakarışık

nerden anlatmaya başlayacağımı bilmiyorum. anlatacaklarımı daha önceden anlatıp anlatmadığımı bile bilmiyorum. imza olayını halledip formu okula yolladım. sonra jordan benden nefret etme ama diyerek bir maile başlamış... meğer international öğrencilerin formu başkaymış! yenisini yolladı ben de haftasonu annemlerde doldurdum. scanleyip gönderdik. sonradan jordan hesapta bir eksiklik yaptığımı söyledi. babamı dinlemeyip kendi hesap ettiğim parayı yazmıştım. ders başına ilaveten 50 dolar isteniyordu. ama eksik olmuş benim hesabımla. sonradan jordan bana yetki ver düzelteyim dedi. ben de verdim, düzellti.
aa bir de anlatmamışım bak; bütün dersleri aynanda seçemiyormuşum. tek tek kaydolmam gerekliymiş derslere... bütün hepsini aynanda seçersem 56 günde bitirmem gerekirmiş. yani ne seçersem seçeyim 56 günüm var o yüzden ben de tek bir ders seçtim. eskiden ders başına 56 günümüz olurdu. yine aynı hesaba geliyor ama derslerim hepsi aynanda elimde olmayacak. ben de yolculuğa çıkmadan bitirebileyim diye tek ders seçtim. gelecek dersler nasıl bilmediğimden 56 gün için iki tane alamadım.
ilk olarak cs216 computer networks dersini seçtim. konulara baktım öğrenci sayfamdan, sıkıcı gibi görünüyor inşallah kolay okunan bir derstir.