22 Nisan 2008 Salı

what a student wants, yeah, what a student needs, yeah

merhaba sevgili blogseverler

canım babam pazar akşamı kitabımı getirdi. haftasonu çalışamayacağımdan perşembeden getirmesini istemedim. o da perşembe-cuma ilk chapteri bitirirsin dedi ama hazırlık yaptığımdan çalışamazdım.

benim babam kadar derslerimle ilgilenen başka bir baba dünyada yoktur. o olmasa ne yapardım bilmiyorum. okulla yaptığım tüm yazışmaların kopyalarını pdf formatı yapıp her dönem sonu bana gönderir, mailimi ben evde yokken kontrol eder ve hemen cevap vermem gereken bir şeyse beni arar, eve gidecek durumda değilsem ben söylerim o yazar, eve gelen kargo evde kimse yoksa geri dönmesin diye nöbetini değiştirir ve bütün gün kargomu bekler daha neler neler... allah razı ondan razı olsun.

hafta sonu yolculuk yaptık, şuan hastayım. zor da olsa ders çalışmaya çalışıyorum. bu post için çektiğim fotoları bilgisayara aktaramadım bile. annem-babam bugün ilaç getirdiler, iyi gelir inş.

kitabım 9 chapterlik ama 6. chaptera kadar sorumluyuz, oleyamanaman. her chapterin sonunda 10 soruluk klasik sınav var, artı 2 chapterde bir de 25 soruluk test.

daha bismillah ilk sorudan bu kitabın iğrenç olduğunu anladım. kitapta diyor ki; hosts ve end systems aynı şeylerdir. bu ikisini kitapta tek bir şeyi kasdederken kullanacağız. host=end system yazıyor kitapta direk. ilk soru ne olsa beğenirsiniz? host ile end system arasındaki farklar!! arada fark yoktur mu demeliyim bilmiyorum. internetten baktım, arada dünyalar kadar fark var. bu kitabı ve soruları hazırlayan elemana bu kitabı yedirmek istiyorum.