5 Mayıs 2008 Pazartesi

100 100 92


hayır, başlıktaki vücut ölçülerim değil. meyve ve sütle besleniyorum gördüğünüz gibi, o ölçülerde olamam. olmam da inşallah.

kitabın ilk iki chapterının solarındaki 10 soruluk klasik sınavları yaptım, ikisinden de 100 aldım. yaw hiç mi hatam olmaz. bu hoca bol kese. az önce de her iki chapterda bir karşımıza çıkacak olan testlerden ilkini yaptım, 23 out of 25.

bir derse başladığım zaman ilk sınavları hep geç yapıyorum. kitaba adapte olamıyorum ilk başta sanırım. kitabın sonlarına yaklaştığım zaman şaşırıyorum o basit sınavları yaptığım sürenin çokluğuna. hani ortaokula geçersin ilkokul basit gelir, liseye geçersin ortaokul basit gelir, universiteye başlarsın lise basit gelir ama sen hep bulunduğun durumu zor zannedegelmişsindir ya, aynen öyle bişey. bak az önce üç virgüle ihtiyaç duydum. üç nokta var madem üç virgül de olsun. haha üç virgülü ilk ben buldum.

geçen gün bizim sitenin arka tarafına yapılan sitenin örnek dairesini gezdik. benim emlak merakım yüzünden her yeni proje ile ilgili bilgi alıyoruz, bitenlerin de örnek dairelerini geziyoruz fln. neyse bizi gezdiren amca sürekli evi övüyor. ama amca öyle abartıç bi insan ki... en son çıkarken evin yangın merdivenine açılan kapının ahşap olduğunu farkettik. ahaha bu yanlış olmuş nihahah dedik. amca da kapının yanmaz olduğunu söyledi. bizi ikna etmek için kullandığı abartıç ifadeye bakın; "bütün ev yansa kül olsa, o kapı sapasağlam kalır". biz de; vay beah hemen bu evi alalım dedik.