12 Mayıs 2008 Pazartesi

şimdi özetler


en son gönderdiğim ödevden 100 almışım. bugün de 4. ödevi bitiririm inş. 5.'den sonra 2. test var. şu an geldiğim noktayı özetleyelim;

ass. 1 = 100%
ass. 2 = 100 %
test 1 = 92%
ass. 3 = 100%
(100 almamış olsam bu kadar sık durum özeti yaparmıydım bilmiyorum)

sanırım jordan bu blogu okuyor. anlamasa da ismini görüyordur fln. mail atmış geçen. küsmemiş yani. telefon numaralarım silinmiş tekrar istiyor. inşallah aramaz. mailine 10 sn fln geç cevap verecek olsam hemen telefona sarılır eminim.

blog ödülleri de açıklandı. yarıştığım kategoride adam gibi birileri birinci olsaydı kalkıp blogumdan tebrik edecektim. zaten üzülmedim kazanamadım diye, ödüller çok dandikmiş. hem zaten bana aynı ip'den verilen oylar yüzünden diskalifiye bile olmuş olabilirim :) (hayır kendi kendime oy verip durmadım) zaten seneye katılmayı düşünmüyorum. her sene katılıp katılıp bana oy oy oy diye bağırıp bağırıp kazanamamaktansa hiç katılmayıp cool davranmayı tercih ederim :P