8 Mayıs 2008 Perşembe

one a day

Bugün hergün bir sınav yapmaya karar verdim. Şu blog yazısından sonra derse devam edeceğim.
Bir de bugün ikisini de canım çektiğinden birbirinden alakasız iki yemek yaptım. Hangi yemek olduğunu öğrenmek isteyenler HANGİYEMEK yazıp 8182'ye yollasınlar ceplerine gelsin. Yemekler pişmek üzereyken karnımdaki zil çılgınlar gibi çalıyordu. Tam bu sırada yemeklere tuz koymadığımı farkettim. Neyse ama sonuçta yemekler süper oldu. Acaba diyorum tatlı yapıcam diye mutfağa girip de şeker koymadan tatlı yapan bi arkadaşa mı güldüm ne yaptım.
Bir de Jordan hiç arayıp sormuyor. En son bana kargonun takip numarasını verecekti. O verene kadar kitap geldi, ben de sinirlendim haber vermedim kitabın geldiğini. Küstü mü acaba. Ama ne demek ya küsemez, asıl ben küseyim. İşi bu onun. Evet karar vedim, ben küstüm.