9 Eylül 2008 Salı

enrollment

okula yeni derse (cs200) kaydolmak için doldurduğum formu yolladım fakat ne ses ne de seda var. formdaki adrese yollamıştım, geçen sefer jordana yollamışım. bunu da babam farketti. o yüzden şimdi jordana fwladım ve ne iş nie cevap yok dedim. hani insan korkuyor, kredi kartı numarası veriyoruz o kadar. bütün okula yollarsam hepsi dersin parasını çekse nolur.

bu akşam misafir var. dün temizliği, sabah da yemekleri yapacaktım, öğleden sonra da uyku. dün hiç bir iş yapmayınca akşam ütüleri bitirip sofrayı kurdum. sabah temizlik, öğleden sonra yemek planını yaptım ama sabah da temizlik yapmadım. aslında ev çok temiz. şimdi dışarı çıkmam lazım. güya sabahtan çoğu işi halletmiş olacaktım. herşey eve döndükten sonraya kaldı. neyseki yemeklerin yarısını annem yapıp getiriyor. amacım öyle değildi ama öyle denk geldi işte.