24 Eylül 2008 Çarşamba

süper

17 eylül'de kitabım türkiye'ye geldi.
ben de 2 kilo 200 gram olan kitabı görünce hemen çalışmaya başladım. öyle bir çalışmaya başladım ki, kitabın kaç bölümünde bir sınav, ödev var bakmadım bile... kitabın 30 chapterı var, hergün birtane yapsam bile ancak bitiyor zamanında kitap diye üzülüyordum. hergün bir chapter yapmama karar vermeme rağmen bugün itibariyle 4. chapterın yarısındayım.
kitabın ilk ödevini fazla zorlanmadan yaptım. bugün ikinci ödevi yaparken adını beğenmeyip değiştirdiğim bir takım terimler yüzünden bir türlü programın neden çalışmadığını anlamadı(k). ben nerden bileyim o lafların değişmemesi gerektiğini, onları kitap kendine göre belirlemiş zannettim, çünkü mantıklı kelime guruplarından oluşuyordu. ben de kendi yazdığım programa daha uyan kelimlerle değiştirdim işte.. sonuçta program tam istediğim gibi çalıştı ve ben de mutlu mesut şu kitabın kaç sınavı var fln tam bir bakayım dedim. bir de ne göreyim? kitabın sadece 7. chapterına kadar sorumluymuşuz! babamın kesinlikle "iyi bak emin misin?" diyeceğini biliyorum :) iyi baktım evet. boşuna ağlamışım bugün daha 3. chapter'da bu kadar zorlanırsam 30. chapterda ne yapacağım diye... gerçi 7. chapterin ödevine baktım da soruyu bile anlamadım ama neyse..
şimdi babam kesin sen yine de 30 chapter varmış gibi sıkı çalış der, biliyorum :) tamam. :)