4 Ağustos 2009 Salı

odak hanım

kafa yoğunluğundan hiçbirşeye odaklanamamak diye birşey var. dışardan bakınca aynıyım ama odaklanamıyorum. ne demek bu odaklanamama meselesi? akşama misafir gelecek olmasına rağmen, ütüler, temizlikler bekliyor olmasına rağmen, yavruyu sallarken bunların hiçbirini düşünmeden kitap okumak veya gözleri dinlendirmek fln. yani dinlenmeye odaklanmak. ama ben sürekli kafamda o işleri hallediyorum. yerimden kalkıp hala işleri beni bekler görünce de moralim bozuluyor belki.. plan yapıp durma işte, bir kek bir börek, bir ütü değil mi? kafa çalıştırmayı gerekecek bir olay değil. başına geçince yaparsın. ama yok beyin sürekli yerden oyuncakları topluyor, bulaşık makinesini boşaltıyor. sonuçta anne yoruluyor. bari beynimde pilates fln yapayım da forma gireyim. işe yarayacağına inanıyorum.