2 Aralık 2007 Pazar

74%

gs102'nin son klasik sınavını geçen gün post etmiştim. süper tiçır brad haftasonu dinlemez çalışır, sınav sonuçlarını merak içerisindeki öğrencisine gönderir. keşke öğretmenler gününü kutlasaydım. neyse.. 74 almışım. tahminen atarak cevapladığım bir soruya doğru olmasına rağmen sıfır vermiş. soru şöyleydi; "bişebişeyin biyerde olması başkabi bişeybişeyi nasıl etkiler?"gibi.. ben de sadece "etkilemez" yazarak attım. o da sıfır vermiş. açıklamadığımdan kafadan attığımı anlamış olmalı.

bu arada yukarda "tahminen atarak" diye yazmışım :) çok komik. ya da bilmem, o kadar da komik olmayabilir. "önce tahmin ettim sonra da emin olamayıp attım" ya da "atacaktım bir cevap tahmin ettim ve attım".. gayet de normalmiş yani. klasik sınavın atması ancak tahminle olur. hani şık olsa "hadi attım bolu'nun b'si olsun!" dersin de bunda mecbur bi tahmin yürütmek zorundasın. ay neyse yeter!


kristal elmadan doğru avize çekim çalışmaları