16 Aralık 2007 Pazar

hey amigos! haberro fantastico!


kitaplarım geldi! elindekiler bitti mi ki de istedin dediğiniz duyar gibiyim. postayı bekleyerek zaman kaybetmemek için bir sınavım kalınca yeni kitapları da istedim. tahminimden çabuk geldi ve gümrüğe de takılmadı elh. cuma günü, cuma saatinde dua ettim hem gümrüğe takılmasın hem de çabucak gelsin diye. allah'a şükür hiçbir problem olmadan gelmiş.

Microsoft .NET ve College Algebra dersleri geldi. 3 dersim kalmıştı, hepsini yollayın dedim ama yine 2 tane yolladılar. Neyse vardır bir hayır. 3 ders çok ağır bir paket olurdu ve zeki gümrük görevlisi de vergi almaya kalkardı yine. Gerçi paketim küçük değildi şimdi. İki dersin de iki kitabı var. Hele matematiğin bir test kitabı var acayip kalın. Bir de matematik dersinin bir dosyası çıktı paketten. İçine formullerinfln yazılı olduğu masa üstü takvimine benzer birşeyler koymuşlar. Bir de şifre var, ödevleri o şifreyle girip yollayacakmışım. FBI mısınız kuzum?


Mavi olan kitap matematiğin test kitabı. Kalınlığı anlaşılsın diye laptopumun yanına koydum. Kapıskalın laptopum bile yanında incecik kaldı as you see.



matematik kitabının arkasına da okulun simgesi olan şu kuşun fotoğrafını koymuşlar. bence öne koymalılardı. "ay bugün bu kadar yeter çalışmıyim artık" deyip kitabı kapatınca "bitirme de gagalim seni" der gibi bakan kartalı görünce şevk verme açısından iyi olurdu.