31 Aralık 2007 Pazartesi

bö!

dün .net'in ilk sınav için olan bölümünü okudum,bitirdim. sınavını yapmadım henüz. 3 soru var ve herbirinin cevabını bir kompozisyon olarak yazacağım. ama there is a problem; soruyu anlamadım. biraz anlar gibi oldum ama ne cevap vereceğimi bilmiyorum. he bi de 3 örnek de ver demiş. ahaha sen örnek verdin mi ki bana ben de sana vereyim? koskoca kitaptan bi onu mu buldun soracak? şımarığın teki bu kitabı yazan. okulun forumuna baktım; herkes bu kitabın sıfırdan başlayanlar için uygun olmadığını söylüyor. bişeyler bilsek herhalde okulunu okumazdık di mi?
bugün de matematiğe başladım. aaa ilk konular ne de basitmiş ho ho derken bi de baktım ki, o kısım benim gibi zeki öğrenciler için değilmiş. resmen kitabın ortasından başladık çalışmaya. o zaman oralarını kopar da gönder! güpgüzel ciltli kitaba yeniden logonu basarak cilt yaptıracağına özet kitap yollasaydın! hadi bu original kitaptı bozamadın. peki .net'e ne demeli?? önce iki kitabı al fotokopiyle çoğalt, sonra ciltle. sonra da bi study guide hazırla, öğrenciye her test için nereyi çalışması gerektiğini yaz. study guideı da internete ekle. eskiden onu da basıp yolluyorlardı, şimdi akıllandılar. ne yani şimdi? bu kadar uğraşacağına özet kitap yap. sen zaten fotokopi kitap yolluyorsun! yasal mu bu olay böyle? bence national öğrencilere bu kitaplardan yollamıyorlar. internationalsam suçum ne? daha çalışmadan eskidi kitabım böhüü.