27 Nisan 2007 Cuma

AY vant dı RAN batın

Yazarak çalıştım, mutluyum. Mutluydum ya da, ellerim kopana dek. 4. chapter'a geçtim ama onu yazarak çalışamam. Ben biliyordum zaten bu ayran gönüllülüğümü. O yüzden yeni deftere başlamadım zaten. Turuncu fosforlu, portakal kokulu kalemim de artık yazmaz oldu çok üzüldüm. Neyse ki nane kokulu yeşil, kokusuz mor ve undefined kokulu mavi yazıyor. Hamdolsun.

Bu sabah Visual Studio'yu kurdum, Allah'ım saatlerce sürdü. Bilgisayarım patlıcak diye ödüm koptu. Kurulumdan sonra hayalimdeki gibi, önceden notepad'de .c uzantılı kaydettiğim dosyanın ikonu değişti. Hemen çift tıkladım ve program açıldı. Yazdığım kodu başka bir programda görebiliyordum artık. Ama hani hayalimdeki "run" butonu? Hani ona basınca ekranda "Hello World!" yazacaktı? Yok işte.. Yardımcı kitapta eski sürümü anlatıyor. C kitabında ise sadece kodları gösteriyor. Peki ama kodları nereye yazacağız, nasıl çalışacak, biz nasıl sevineceğiz filan bunları söylememişsin... Ne yapıcam bilmiyorum.
Sakarya Ünversitesi'nin bi notlarını buldum, onları indirdim. Onları okuyunca herşey geçecek inş. inanıyorum ben.

Şimdi kendimi iyice biology'e vereyim, o bitsin bari. Aslında C'nin sınavlarını yapabiliyorum ama lableri yapamıyorum sadece. Çünkü programın nasıl kullanılacağını bilmiyorum. Öğrenirim inş. en kısa zamanda. Cuma saatinde dua ettim bugün, anlamak için.