18 Nisan 2007 Çarşamba

uçup giden ooo, iştiyakımı ooo, bir yerlerde bulsam...

Dün ve evvelsi gün içimde gürül gürül çağlayan çalışma iştiyakını kaybetmek üzereyim. Şu dünyada kendim kadar ayran gönüllü bir insan görmedim. Önceki postlarıma bakınca programlı ders çalışan, programından asla taviz vermeyen bir öğrenci modeli çizdiğimi görüyorum. Ne kadar da inandırıcı yazmışım. Biology'nin bütün exerciselarını yapıcam :P Bir kitaptaki bütün exerciseları yaptığım nerde görülmüş benim? Peki tamam yapayım diyorum ama tanımları kitaptan bulup oraya yazıyorum hiç geliştirici değil ki... Geliştirici olanlar da var elbet ama onlara vakit harcarsam kitaptan okumam gereken bölümlere sabrım kalmıyor. O yüzden güzel güzel kitabı okuyup, sınavları yapmaya karar verdim.
Zaten hep yıllardır öğrendiğim konular; kinetic energy, potential energy. I like to moving moving. :)
Bir de şöyle birşey farkettim. Bu biology kitabı universteye başladığımdan beri okuduğum bilgisayar ve ingilizce dışındaki tek kitap. Lisede okuduğum biologyden öyle farklıymış ki... Aynı şeyleri anlatıyor belki ama dili çok ağır. Bir de bu kitapta güncel sorunlara daha çok değinilmiş. Kendime en çok dert ettiğim küresel ısınma mesela. :) İnşallah gönlümü ferahlatacak birşeyler anlatılyordur.
Ama böyle kitaptan okuyana kadar bu konularda kaliteli belgeseller izlemeyi tercih ederdim. Tembellikten değil, daha kalıcı olur anlatılanlar diye. Oku oku sıkıldım :(
Bir de üşütmüşüm biraz. Keyfim yok, halsizim.