30 Nisan 2007 Pazartesi

maşallah bana maşallah...

Ohoo 3 gündür yazmamışım buraya. Sanmayın ki 3 gündür durmaksızın ders çalışıyorum. Çalıştığım da oldu ama genelde dalga geçiyorum. Ama sabahları biology'den çok iyi anlıyorum maşallah bana.
Maşallah diyince aklıma geldi, bugün bi alışveriş merkezinin otoparkında bir hanımcağız elinde bebek arabası telaşlı telaşlı yanıma yaklaştı. Elindeki otopark kartını göstererek "where can i pay?" dedi ben de "you should have paid in the mall" dedim. O da çok kötü fena bi küfür etti. Sonra o hanımı görevlilerle konuşurken gördüm. Dedim abla nerden ödeyeceğini merak ediyor. Görevli de hanıma doğru bağırarak "a-ra-ban ne-re-de?" dedi. Ablaya "where is your car?" dedim. Sonra bissürü bişeyler daha söyledim, anlaştık. Otopark görevlisi arkamdan aynen şunu söyledi; "ay maşallah size yaa!"
:)