20 Nisan 2007 Cuma

bereketsiz bir gün geçti

Okuduğum hiç birşey aklımda kalmıyor. Neden bilmiyorum. Şu yeni derslerimle bir türlü ısınamadık birbirimize. Biology ile aramız iyiydi ama sample testte hiç de öyle olmadığını farkettim. Hele C, onunla daha tanışamadık bile. Ben yaklaştıkça o uzaklaşıyor. Okudukça hiç birşey bilmediğimi farkediyorum. Bu böyle ne kadar devam edecek, biran önce dost olmak istiyorum ben.
Geçen gün sabah namazdan sonra C çalışmıştım (çeyrek chapter). Akşam yatmadan tekrar bakayım dedim. Çünkü hergün yarım chapter çalışmam gerekiyor. Bir de bakarım ki herşey bana yabancı! Sabah ne de güzel anlamıştım oysa. Babam tekrar okuyunca aklına gelir dedi. İyi de ne anlamı var tekrar okuyacaksam! :) Nasıl unuturum aklım almıyor hala ya.. of off!
Şimdi aklıma geldi; perşembe gününün bereketsizliğinin nedeni sabah namazına kalkamamış olmam. Kendi tembelliğime başka sebep arıyor değilim, bu gerçek. Yarın çok daha güzel bir gün olacak inanıyorum. Yarın yani Cuma, bugün oluyor :)