15 Ocak 2008 Salı

3/20

dün bütün gün matematiğin ikinci sınavıyla uğraştım. aslında bütün gün bir iki soru çözüp akşam eteklerim tutuşunca kalanını bitirdim. neden böyle bilmiyorum. akşam ezanı okunana kadar aylak aylak dolaşıp ezan okununca da bi yandan ders çalışıyorum bir yandan da sofra vs. kuruyorum. daha heycanlı oluyor ama yetiştirmeye çalışmak fln. "o sınav bitmeden yatmak yok" emrine itaat ettim ve bitirdim. 85% aldım. ama yine geçiriken bir hata yaptık. bi de bir sorunun yanlış olduğunu düşünüyorum. yoksa 90 alırdım. zaten annemşn gönlünden 90 geçiyormuş. kendimi 90% almış sayıyorum. ne derseniz deyin! bu sefer sınavım daha iyi geçti.. kitaptaki örneklerden sınavdakilere benzer olanları bulup çözümlerini inceledim. ama hepsinin çözümleri yoktu.. sadece tek rakamlı soruların vardı, ne saçma.. 131. soru varsa 132. yok mesela. hasta mısınız? yazsanıza hepsini. ben de o zaman okula paramı öderken küsüratları ödemim. sıradan başlayayım ya da. önce 1 dolar vereyim. ikinci 1 doları vermim. üçüncüyü verim. böylece yarısını ödemiş olim, olur mu?
bir de bugün çok hasta oldum. ama çorbam, yemeğim önüme ısıtılıp getirilince iyileşiverdim.