23 Ocak 2008 Çarşamba

80%

.net birinci sınavı post edebildim sonunda. cuma günüydü sanırım. pazartesi sabah cevap gelmişti. hoca iğneliyici sözleri eşliğinde notumu açıklamış; 80%. neymiş efendim orda üç soru varmış ben kendimce tutturduğum yöntemle hepsini bir soru gibi cevaplamışım. bi kere orda question 1, question 2, question 3 yazıyor süper nova. sen kalk birbirinin aynı soruları sor sonra da cevapların benzerliği için beni azarla. asıl ben seni azarlayayım. üç soru sorulması gerektiği halde sen kendi kendine tutturduğun yöntemle bir soru sormuşsun.
mesela sorulardan ilki yazılımcılar tarafından önerilen çözümleri alan kişilerin karşılaşacağı zorlukların listesini istiyor ya, diğer soruda da ben şirket yöneticisiymişim çözüm satın alacakmışım, karşılaşacağım zorluklar nelermiş. cevapları benzer oldu haliyle. kaldı ki ben ikisinde de ayrı örnekleri vermeye çalıştım. nasıl cevaplamam lazımdı anlamıyorum. birinci soruda zorlukları listeledik tamam. diğerini şöyle mi cevaplamam gerekiyordu;

merha ben x şirketinin sahibiyim. 21 yaşındayım, nasıl yönetici oldun bu yaşta diye sormayım, oldum işte. neyse, işe bazen servisle bazen de x5'imle gidiyorum. şimdi çözüm alırken bazı zorluklar yaşıyoruz biz biliyor musunuz. maintenancesiydi, installationuydu derken anamız ağlıyor. maintenanceyi netten yapalım desek olmuyor. adsl yeterli değil. adam geldin halletsin desek bi dert. yok adamın uçak biletini ayarla, kalacağı oteli ayarla. of of. tr'de gelişmiş elemanları yok, illa amerika'dan gelecek. installation desen öyle bi cd ile halledilecek mesele değil. hele bizim elemanlar hiç beceremez. ben yapim desem olmaz, ben patronum. yani anlayacağın bu işer çok zor. halbuki .net ile yazsalar di mi. herşey güllük gülistanlık olur.

oldu mu canım?

hem bak ne diyeceğim. madem cevaplarımı beğenmedin düşük not ver di mi? yanlış yaptıysam o 80'i nasıl aldım? dalga mı geçiyordur nedir.

matematikten de session 2.3'e kadar gedim. bugün 2.3 ve 2.4'ü bitirsem, sonra da sınavını versem var ya hayat great olur man. really.