17 Ocak 2008 Perşembe

iyi ÇALışmalar*

matematikten section 2.1. bitti. .net'den de birinci sınavın birinci sorusunu yaptım sadece. kaçıncı baskı bilmiyorum bu haber. ama napim yenilik yoktu. :(
bu akşam .net'in kalan 2 sorusunu bitirebilirsem ne mutlu bana. aman iki sorucukmuş, iki dakka da bitiriver demeyin uçan kafa gelir. zaten yorulmuşum. hem misafirliğe gittim, hem de misafir ağırladım. bi de bunca işin üstüne foto kritikde bi kız günün fotoğrafçısı olmuş. bi de baktım ki; sen benim martı fotomu al, kendi foton gibi koy. açtım ağzımı kapadım gözümü valla. çok kızdım size dedim. hem de kapalı kız. benim fotom olduğunu bilmiyormuş. a zeka küpü, madem kimin bilmiyosun neden kendininki gibi koyuyorsun? bi de günün fotocusu olmuş. ben de explore oldum ne var? fotoyu meğer arkadaşı yollamışmış ona. o çekti mi sanmış ne? demek ki insanlar birbirlerine benim fotolarımla hava atıyor. ahaha. keşke diyorum şöyle ciddi bi kurum fotolarımı çalsa da tazminat davası açsam. zaman gazetesi çaldı da ne oldu. hiçbişi. bari bedava abonelik verin. hani çırpınıyodunuz abone abone diye. alın size fırsat. ama bak hakkını yemim seyran pastanesi çaldı fotomu, akşama kapıma pastalar geldi. çikolata gelse daha memnun olurdum, pastanın yarısı çöpe gitti. ben pelit dışında hazır pasta yemem de. bunu da yeni öğrendim. bigün pelitten pasta yemiştim, o zaman anladım başka yerden yenilmeyeceğini bak gördün mü nerden nereye geldik. insanoğlu işte.. bugün var yarın yok. yarın olacak olan da bugün yok. herneyse hadi bye!

*tariflerimi çalan bir dergiya attığım mailin sonuna yazmıştım

-aklıma geldi; ismail tongar denilen adam da kadınlarla ilgili açtığı sitede benim güllaç tarifimi yayınlamıştı. hey yapma öyle ayıp dedim ama cevap vermedi. bi gün adını google'da aratıp da buraya gelirse görsün diye yazdım. nihoho.