11 Ağustos 2008 Pazartesi

79%

rough drafttan 79% almışım. bu dersten aldığım en düşük not oldu bu. şükür ki hiç gramer hatam yok. şaştım kaldım. 500ü geçmişsin ama 1500e yaklaşmalısın demiş hoca. daha fazla uyduramıyorum nasıl olcak bu iş? daha fazla yazdığım herşey kelime salatası oluyor.
bir de bu ödev draft olduğu için sayfa düzenine özenmedim. fazladan hiçbirşey yapmadım yani. bana uymam gereken standartları anlatmış. sanki bu gerçek ödev. gerçeğinde yapıcaz herhalde. o zaman gerçeğini nasıl yapıcam. ikisinin arasında fark olsun di mi?
hocanın en sonki politik sorusuna da çok geç cevap verdim. hemen özür dilemiş, çok mu meraklıyım demiş kendi kendine. eh biraz yani. sayesinde siyaset hakkında kafa yordum.
en son olarak da bu dersin ödevlerinden üç tane seçip başına da kapak yapıp memosunu yazıp yollayacakmışız. ne gereksiz bişiy. bugün şu essayi bitireceğim inş. dün akşam o kapaklı mapaklı ödev için çalışmıştım zaten. sadece süsleyerek hazırlaması kaldı. hoca o önemli değil, essayi yaz asıl demiş. of çok zor 1500 kelime!
mesela this company is great diyeceğim diyelim. onu şöyle yazabilirim; and i, i want to say that, actually the thing i'm trying to say is; this company is just great and great and great. i'm serious, yes it's just great. çok zekice! 4 kelimelik şeyi nasıl da 30 kelimeyle anlattım ama. inanmayan saysın. am is are ları da ayrı yazmadığım halde 30. tamam çözdüm.