1 Ağustos 2008 Cuma

95%

3. ödevden de 95 mi ne almışım. ödevim için wow outstanding gibi birşeyler demiş hoca. madem öyle 100 verseydin o zaman allah allah.

6. ödevin konusu da iş kazası raporu tutmaktı. internetten örnek iş kazaları baktım. allahım neler neler olmuş. fotoğrafları bile varmış da bakmadım artık. bi adam varmış mesela sigarası düşmüş almak için makineye doğru eğilmiş sen o doğrama makinesi adamı kap, parça parça yap! adamcağız en fazla 2cmlik parçalara ayrılmış. dehşete düştüm okudukça, daha neler var. ödevde bunu yazsam beni psikolojik destek merkezine fln yönlendirirler. cani ruhlu derler.
ben de mcnin uydurduğu bir iş kazasını yazdım. aşağıda çizdiğim temsili resmi görebilirsiniz.

hocayla ders dışında politik muhabbetlerimiz oluyor. iktidardaki parti kapatılmadı diye çok sevinmiş. ona ne oluyorsa? resmen nabzımı ölçmeye çalışıyor ona göre şerbet verecek. kararlıyım rengimi belli etmicem. en son da halk dini mi yoksa seküler bir hükümet mi istiyor diye sormuş. iktidarda dini hükümet var zannediyor. ben de ülkem laik, dinle devlet işi birbirine karıştırılamaz. halkın istediği sadece özgür olmak dicem.