30 Ağustos 2008 Cumartesi

jingle jungle means cingıl cangıl

final sınavını yaptım, okula yolladık. ellerine geçmiş. hemen de haber verirler..

bugün çayımızı alıp evimize yakın bir ormana gittik. daha önceden ormanın içinde göl fln olduğunu duymuştum. hemen aklıma amerikan filmlerindeki gibi göl kenarı bankları, balık tutan insanlar geldi. sanki orda yaşıyoruz... neden bu düşünceye kapıldım bilmiyorum. son bir kaç zamandır amerika'da şöyleydi, almanya böyle düzenliydi şeklinde o memleketlerin hikayelerini dinliyor olmamdan olabilir. zor da olsa ormanın girişini bulduk ve gereksiz bir ücret ödeyip içeri girdik. gereksiz diyorum çünkü alınan parayla ormanı güzelleştirmek adına hiçbirşey yapılmamış. 1,5 km gittikten sonra gölete ulaştık. hayallerim gölete düştü malesef. bakımsız piknik masaları çöpler vs.. yine de çay içmek için çok da kötü değildi. bir bardak çay içmiştik ki, komşu piknikçi aile bangır bangır müzikler açıp oynamaya başlamaz mı... nezaket diye birşeyden haberi olan yok. hemen kalkıp çıktık ormandan. sonra gidip yakınlardaki bir alışveriş merkezinin yapay göletine bakarak mantı yedik. çok daha güzeldi.