13 Ağustos 2008 Çarşamba

isn't she lucky, this istanbul girl

9. ödevde nasıl yapacağımı anlamadığım bir nokta vardı. hocaya sordum fakat ertesi gün gelecek cevabı beklemeye sabredemeden ödevi o ufacık şeyi eksik olarak yolladım. ertesi gün hoca cevap verdi, çok basit ama puanımı çok düşürecek birşeydi. ödevi çoktan yolladığımı ve başka sansım kalmadığını söyledim. bana acımış olacak ki bugün gelen cevap şöyle. "meldacım sanırım ödevi yollamayı unutmuşsun, zahmet olmazsa tekrar gönderebilir misin?" elbetteki yolladım ödevi! beni kurtarmaya çalışyor canım benim. ben de saf gibi walla mı çok şanslıyım dedim. bu ödevden güzel bir not alırsam en şanslı ben olacağım dedim. ödevle olmasa bile bu lafımla puanları toplarım gibime geliyor. abartıp süper bi hocasın fln diyebilirdim de salak olduğunu sanmıyorum. gerçi o beni gaza getirmek için süper öğrencim, harika zeka küpüm filan diyor ama olsun. zeka küpü kısmını attım tamam.