7 Ağustos 2008 Perşembe

hödö

8. ödevi az önce yolladım. bu seferki de bir önceki ödevdeki madde madde yazılan taslağın düz yazı haline getirilerek "rough draft" oluşturulmasıydı. taslak yaza yaza bir hal oldum. bundan aldığım geri bildirime göre ödevin aslını yazıp yollayacağım kısmetse.
bir önceki ödevde hoca 1500 kelimeli bir yazı yaz demişti. hevesle yaptığım ödevdeki kelimeleri saydırdım wordde, kaç çıktı bilin.. 560 küsür bir rakam. 50-100 eksik olsa uğraşayım çoğaltayım da üç katını yazmam lazım. kusura bakma hoca bu kadar oldu dedim ve yolladım. inşallah bana acır.
bu ödev beni çok yordu. kelime sayısı dışında herşeyiyle içime sindi aslında. çünkü ilk gönderdiğim taslakta bile çok beğenmişti hoca. bundan sonrası senin için boşlukları doldurmak gibi birşey olacak demişti. hayırlısı bakalım.