3 Ağustos 2008 Pazar

aa yine 90 küsür

bir önceki iş kazası ödevinden 92% almışım. tek hatam defalarca luggage kelimesini çoğul olarak yazmam. word'deki spell check yanlış olduğunu söylemişti ama başka yol mantıklı gelmediğinden çoğul yazdım. a piece of luggage diyecekmişim meğer. sırf bu yüzden 92 aldım. aslında 99 vermesi gerekirdi. her luggages yazışımdan bir puan kırdı herhalde. bilsem doğrusunu tekrar tekrar yazmam herhalde. 10 defa yanlış yazmam 10 kez bilmediğimi mi gösteriyor da 10 puan mı ne kırıyorsun? bir kere bir şeyi bilemiyorum, 1 puan kır o zaman. o kadar da şekil çizdim.

az önce de 7. ödevi yolladım. o da 8. ödevde hazırlayacağım araştırma raporunun çalışma taslağıydı. yani taslak çıkarmadan ödev yapma gibi bir şansımız yok. müsveddeler bile ödev gibi değerlendiriliyor. müsveddenin bile tutuluş tarzı var. bana kalsa hiç taslak çıkarmadan direk ödeve geçerim.

son 2 ödev kaldı. bi de bana hiç ders çalışmıyorsun diyorlar. bu ödevler nasıl bitiyor? lütfen öyle sözler sarfedip zaten az olan çalışma iştiyakımı yok etmeyin. az deseniz ok de hiç demeyin bari, pls.