25 Ağustos 2008 Pazartesi

90% - 99%

en sonki ödevlerin birinden 90 mı ne ötekinden de 99 aldım. neden 99? bişeyleri madde madde listelerken rakamlar tam hizalı olmamış. tabla yapmayı ben de biliyorum herhalde ama o an öyle bişey oluyordu ki -şimdi tam hatırlamıyorum- taba basınca fırlıyordu bütün yazılar dünyaya. ben de 5er boşluk yaparaktan girinti oluşturmaya çalıştım. ama olmamış. al bir puan kırdım senden. hepsi 100 alıp şımarmayayım diye.

neden bu kadar uzun zamandır bu haberleri size iletmedim bilin. hep dinlenmem gerekiyordu da ondan. hiç mi internete girmedim? girdim evet. ama canım buraya yazmak istemedi. hep yatıp dinlenip haftasonu ayaklanınca yine dinlenme moduna geçmem gerekti. bu hafta da yatış dinleniş.

ders bittiğine göre it's time for proctor artık. pzt. salı için talep ettim cuma günü. akşam üstü online proctor exam ile alakalı bir bildiri geldi. sonrada yanlışlıkla bana gönderdiklerini, alışageldiğim normal sınav tekniğiyle sınava girebileceğimi söylediler. proctora göndermişler sınavı, yarın yapabilirim herhalde.