29 Temmuz 2008 Salı

91% & 90%

ass. 4 = 91%
ass. 5 = 90%
3. hala belli değil. görünmüyor diye tekrar gönderdim. önceden yolladığım .rar lı dosya silinmiş. inşallah artık yeni yolladığım .doc görünür. .rar lı yüzünden görünmüyordu tahminimce.

hoca ödevde uyduruktan salladığım şeyleri gerçek sanıp wow mow demiş. o notlar uydurmaca dedim ben de. istanbul'da yaşamam ona çok interesting gelmiş. sonradan bu mesajına cevap yazdım. o da meğer beni merak ediyormuş, istanbul'daki patlamaları duymuş. mail gelmese arıcakmış zaten. ne hakikatli kadın maşallah. nerden bu fikre kapıldı bilmiyorum ama patlamaların sebebini cumhurbaşkanı ve ekibi zannediyor. eğer gerçekten suçlularsa ne olacak diye sormuş. biz de ikiz kuleleri bush bombalattı diyoruz ya onlar da kendileri gibi zannediyorlar herhalde. hemen onu bu sapkın düşünceden kurtarmalıyım.

ülkenin heran herhangi bir yerinde bombalar patlayabiliyor. ne kadar acı.. ölenler masum vatandaşlar. kime gözdağı veriyorlar böyle yaparak, kim yapıyor anlamıyorum. allah bunu yapanları bildiği gibi yapsın.