14 Temmuz 2008 Pazartesi

cheetos çerezza tombi, şimdi vitaminli

maşallah subhanallah barekallah. hatta MaşAllah yazayım da tam olsun. hayatımda ilk defa ama ilk defa bir ders konusunun başından hiç kalkmadan bıkmadan usanmadan çalıştım ve bitirdim. şimdi acayip su gibi derecede nasıl letter of application ya da e-mail cover message yazılır biliyorum. kitaptaki o kısa bölümü çalıştım, dersin sitesindeki bölümleri de yuttum. şimdi iş sadece bir letter of application yazmaya kaldı. her ödevde olduğu gibi bu mektup olayının da atlanması güç ama atladıktan sonra aslında kolaymış he dedirten noktaları var. şöyle ki; iş başvurusunda bulunacağım bir şirket, o şirketin aradığı elemanların özellikleri ve benim de onca özelliğimin içinde bu şirkete uygun olan özelliklerimi uydurup bir letter of application formunda yazmak. aman ne var beah kolaymış diyenin burnuna sinek kaçsın. kolaysa buyur cheetos.