24 Temmuz 2008 Perşembe

google'dan geliyorsan lütfen git bida da gelme

annemlerde kaldığım süre zarfında serdar ortaç'ın yeni mi eski mi bi kasetini ezberledim. halbuki evde sürekli kur'an dinliyoruz hafız olmam lazım di mi? sağolsun komşunun dinlettiği evdekini bastırıyor. kulağımı vermesem de sözlerine kadar anladım. hayat beni neden yoruyorsun diye kendince egzantrik bi laf ediyor mr. ortaç. git dinlen o zaman. kim zorluyor seni şarkı söyle diye. git dinlen, giderken de toplat kasetlerini piyasadan bir zahmet. ne sen bizi yor ne de hayat seni yorsun.
allah sizi inandırsın ben küçükken bu adamı ilk gördüğümde yemin ediyorum kız zannetmiştim. daha dün gibi aklımda o iki yandan yapıştırılmış dışa fönlü küt saçlar. şaşkınlığımı mer'e anlatmıştım. bu kız neden kıza aşık gibi şarkı söylüyor demiştim. o da kızım erkek o demişti de şaşkınlıklara garkolmuştum.
şimdi başka blogger olsa kesin ser.dar or.taç yazardı. neden? kimse google'da serdar ortaç yazıp bloguna gelmesin diye. gelse nolur pardon? blogun mu eskir? ne garip insanlar var allahım.