19 Temmuz 2008 Cumartesi

3rd assignment

sabah namazından sonra 3. ödevi yaptım ama kontrol edip yollama işini az önce yaptım.
aşama aşama ödevi nasıl yapacağımızı anlatan kısımda mektubun formatını kitabın belli bir sayfasındakilerden seçmemiz gerektiğini söylüyor. o kısımda da normal adrese gönderilecek cinsten olan mektupların örnekleri var. bu demek oluyor ki bizim işimiz "letter of application" yazmak. ama gelin görün ki ödevin başlığı "cover letter" yani e-mail mesajı olarak başvuru yollamaca. bu ikisinin arasındaki farklar dağlar kadar. ilkinde mektubun içinde benim ve karşı tarafın adresi olmalı ve mektup daha uzun olmalı. ama ikinci de hem adres yok hem de okuyucunun scroll yapmasını önlemek amacıyla kısa mektup yazılmalı. ayrıca e-mail olarak atacaksak hangi dosya formatında resumeu attachlediğimizi söylememiz lazım. dağlar kadar fark işte. ben de aynen böyle hocaya yazdım, ikisini de yolladım. bakalım nolcak?

9 ders vardı 3. yeni bitti. bi gün dersi çalışıp ertesi gün sınavını yapabiliyorum. 6 ders kaldı ya, 12 günde bu işin bitmesi lazım. my dad said so.