24 Temmuz 2008 Perşembe

parıltık zeka

hani hoca bana ben bir sınavı kontrol etmeden diğerini yollama diye söylemişti ya. babamın yolla bişi olmaz demesiyle patır patır yollamaya başladım ödevleri. ama benim her yolladığım ödevde bir önceki kayboluyor. hoca göremeden diğerini yolluyorum kadıncağız mıdır adamcağız mıdır nedir şaşırıp kalıyor. bunu 5. ödevde anlamam da ayrı bir zeka parıltım.

yani 3. 4. ve 5. ödevin cevaplarını hala öğrenmiş değilim.

bu hocayla aramız maşallah çok iyi. ödevler kaybolup duruyor diye biraz utangaç sanırım saklanıyor diye yarı dahiyane bir espiri yaptım. tabi benim hala türkçe düşünerek ingilizce yazmamdan dolayı hoca afallamış olabilir. ama böyle bi espiriyi başka bi hocaya yapsam ne biçim okuldan atarlardı.

zaten rüyamda yine liseye gidiyordum allahım yarabbim. hem de mc ile beraber gidiyoruz. kızlar bizi samimi görünce hemen eleştirmeye başlıyorlar. gıcık kızlar rüyamda da peşimdeler. bu tarz rüyaları çok görürüm. evden ağlayarak okula gidiyorum. hep de servisi kaçırma telaşı oluyor üzerimde. sırf üniversiteye gidebilmek için geliyorum lise sona diyorum arkadaşlara okulda. okulun heryeri kasvetli. yemek yemeğe gittiğimiz yer hapisane gibi fln. bu önceden gördüğüm bir rüyada böyleydi gerçi. bu sefer yemek saati olmadan uyandım.

geçen gün de rüya değil bu gerçek. sokakta kapalı bir kızla oğlanı uygunsuz bir durumda gördüm. keşke rüya olsaydı. tam o sırada kızla gözgöze geldik ben de afferin dedim. sonra kızla oğlan kalktılar. beni dövmeye gelecekler diye kalbim güm güm attı ama neyseki yanımda annem vardı. hem oğlanla kız da utançtan yerin dibine girdiler o sıra. benden niye utanıyorsunuz gidin allah'tan utanın allah allah.

bugün de babam yeni açılan bi alışveriş merkezini gezmeye gittiğini söyledi. biz annemle hayretler içerisinde kaldık. bişeyler beğendin mi kendine diye sorduk yok dedi. buna şaşırmadık. zaten hiç bişi yokmuş orda da aman dedi. hangi mağzalara girdiğini sorduk hiçbirine dedi. aslında buna da şaşırmamak gerek çünkü bizle gittiği zaman hep mağzaların kapısında bekler. zorla götürüldüğü için beklediğini bildiğimizden şaşırmayız ama sen git alışveriş merkezine gezmeye git ama hiçbir mağzaya girme. bari yemek yeseydin babacım :)

şuan stres altında olduğum için diğer yazacağım konuları hatırlayamıyorum. annem yarın gelecek misafirlerim olduğu halde böylecene oturuyor olmamdan dolayı kendi ayakta durup koşturarak bana psikolojik baskı yapıyor. gidip profiterol muhallebisi yapmam lazım. görüşürüz.