1 Temmuz 2008 Salı

allright

bugün yaptığım bir espiriyi yazacaktım ama ikinci kez babama anlatırken o kadar da komik olmadığını anladım vazgeçtim.
bu hafta annemlerdeyim. güya hergün bi tarif ekleyecektim. bugün güzel bir sofra çektim evimde, onu eklerim belki.
ders de çalışıyorum tabi. gezeceksek sabah namazdan sonra çalışıyorum. yani bi kere çalıştım öyle. bi sınav yaptım, öteki için de olan yeri çalıştım sınavı kaldı. ama sabah namazında zihnim açıkken çalıştığım için ve şuan da akşam vakti zihnim kapalıyken ben o sınavı yapamam. aslında itiraf edeyim ders öyle kolay bir ders ki bir hafta hergün çalışsam o kitap biter. biraz tembellik yaptım. ama ilk defa annemde bu kadar uzun zaman kalıyorum. 21 yıl çok kısaydı ya ondan :P
bir de artık diplomamı fln almak için amerika'ya gitme havesim kalmadı. uğraşamam öyle yok vejeteryan yemeği, yok yahudi yemeği... mc. gitti ya sanki ben de gittim. istersem diploma için götürürmüş ama istemedim. onun yerine umreye gideyim. hadi bi de gitsem okulda herkes tokalaşacak benle, herkese anlat ben müslümanım tokalaşamam vs. sonra onların canı müslüman olmak istemeyecek. ayy domuz bile yiyemiyo yazık dicekler. dinime laf edecekler ben de küsüp diplomamı almadan geleceğim, herşey boşa gidecek.
garip bi yazı olduysa sori, radyo dinlerken bu kadar oluyor.