14 Temmuz 2008 Pazartesi

i'm a bahanestar, yeah

meraktan ölmeyin diye yazıyorum. iyiyim.

kitabı bitirmem için 8 haftam vardı ben 5. haftadayım. 8-5=3. yani 3 hafta kaldı demek oluyor. demek ki bu kitap mecbur 3 haftada bitecek. madem bitiyordu neden ilk 3 hatada bitirmedim? o zaman 8-3=5 olurdu. yani sürenin dolmasına 5 hafta var oleyy olurdu. ama bu hiç bir zaman olmaz. her zaman bir bahanem var ya inanmıyorum kendime. nerden de buluyorum. sen kalk şimdi hiç bahane yokken öyle bir bahane çıktı ki.. maşallah bahanelerin bahanesi. aylarca mızmızıldanabilirim. ama yapmıcam.

geçen postta bulamadım diye mızıkladığım şey lesson packetlerinin içindeymiş. dersin web sitesinde bir bölüm. yüzmilyon kez baktım ama sadece göz gezdirdiğimden görememişim. açık açık yazmıyor ama tamamını okuyunca, ödev boyunca madde madde nasıl ilerlememiz gerektiğini yazıyor böylece ne olduğunu anlıyorsunuz. boşuna rezil oldum hocaya.

3. sınav için çalışmam gereken yer çok kısa bir bölüm. orayı hemen beynime nakşedip ödevi nasıl yapacağımı anlatan kısmı okumam lazım ama orasının maşallahı var pek uzun.

aslında eminim bu ödev deçok basittir ama malesef bunu yaptıktan sonra anlayacağım. yapana kadar gözümde bi büyüyor bi büyüyor ki sorma.