5 Kasım 2008 Çarşamba

asabi

benim kadar herşeye sinir olabilen bir insan daha var mıdır bilmiyorum. evete de sinir oluyorum hayıra da. bu durumdan kurtulmam lazım acilen. bak okuldan da haber yok ne sinir bir durum. hayır yani ben bişey kazanmıyorum. alın kredi kartı çekin diyoruz, adamlardaki naza bak. durup dururken jordanı niye değiştirdilerse.. okul biterayak beni sinir edecekler ya ondan. daha beyler parayı çekecekler de, kitap yola çıkacak da, kargocu eleman adresi algılayıp eve getirecek de ben ders çalışıcam ohoo.
ay herkes bu kadar aynanda mı sapıtır canım. gerçekten ben haklıyım ama. tamam cd meselesini tekrar açmayacağım ama o kırmızı ojeli kadının sesi kulağıma geldikçe sinir oluyorum.
oh bu sinirle yeni jordana da cevap versene diye mail attım. bunlara böyle yapmazsan adam olmuyorlar, başta jordanla da sert yazışmalarım olmuştu. neyseki allah karşıma sabırlı insanlar çıkarıyor da dayak yemeden halloluyor meseleler.
brokoli çorbası da iyi olmadı zaten. hem ben brokoli sevmem ki niye alıyorsam...