24 Kasım 2008 Pazartesi

selam cnm naaber

çok eskilerden bir arkadaşımı buldum geçenlerde facebookta. ekledim hemen. gelmiş wall'uma vuhoaa naber ay canım cicim çok özledim aradım bulamadım gibilerinde birşeyler yazmış. ben de gittim mesaj attım kıza şöyleyim böyleyim iyiyim diyerek. cevap var mı? hayır.. arkadaş walldan walla yazışmak istiyor. herkes görsün muhabbeti diye.. bir kere seninle olan samimiyetimin derecesini başkaları bilsin istemiyor olabilirim, listemde benim günlük konuşma tarzımı bilmemesi gereken ciddi kişiler olabilir vs. vs.. benim listemdeki kişilere bana yazdığın mesajı göstermedeki amacın ne? ay çok sinirlendim, gidip silicem!
ben de eskiden wallu, mesaj yazmayı öyle bilmez öyle bilmezdim ki kalkıp bana wallumdan mesaj atan arkadaşıma yine kendi wallumdan cevap vermiştim. peh.
bazı insanları da ilk defa görmeme rağmen, konuşma tarzından, yüzünden huyunu anlayabiliyorum. kimi zaman beni şaşırtanlar da oluyor ama genelde tahminlerim doğru çıkıyor. geçenlerde birisi tam da tahmin ettiğim br davranışı sergiledi de ordan aklıma geldi. bazen de işin garip tarafı birisiyle görüşmeden önce alakasız konularda bana sorular yönelteceğini tahmin edebiliyorum. önceden cevapları çalışıyorum kafamda, sonra pat diye o kişi aklımdaki soruyu bana soruyor. yeni tanıştığım biri fln değil, yıllardır görüşüyoruz belki ama o gün bana o aklımdan geçen can alıcı soruyu soracağı tutuyor. acaba ben o soruyu ve cevabını kafamda düşünüp tartarak bilinçaltımdan onun beynine mesajlar mı gönderiyorum da soruyor? çok garip bir durum.. şimdi muhtemel soruların cevaplarını düşünsem bir türlü düşünmesem bir türlü. hazırlıksız yakalanmak istemiyorum :P
geçen gün de babamla postaneye gittik, kitap yok tabiki.. 3 hafta dolsun dekana yazacağım. ya bana 3 hafta versinler ya da right now fedexle yollasınlar.