28 Kasım 2008 Cuma

sen de çal çal çal, bi kenara koy bütün postlarımı.

bazen sitemden postlar çalınır. içimden kavga etmek geliyorsa hiyayt silin çabuk diye kızarım. benimkileri silseler diğer sitelerden aldıklarını silmezler. onları da sildirene kadar dırdır ederim. geçenlerde bir sitenin kullanıcısıyla çok fena kapıştım. sonra facebook'tan gördüm ki, arkadaşımın arkadaşının arkadaşı. yaa. aslında arkadaşımın arkadaşını tanıyorum sayılır. ama facebook'ta ekleşecek kadar samimi değiliz. hatta facebook olmasa adını dahi hatırlamazdım. şimdi bile unuttum mesela. bazı günler içimden kavga etmek gelir. az önce bir sitenin çalıntı post girdiğini duydum hemen benden ne çalmışlar diye araştırmaya başladım. daha bismillah ikinci sayfada benden bişey çıktı. çıktı ama.. koca sitede başka şey bulamadınız mı çalacak? o kadar süper fotolarım var. neden çaldınız silin demeye ben utandım yani.