11 Kasım 2008 Salı

döverim

geçen gün babam; bir hafta oldu okulda hala haber yok diyince, sinirlenip hiyaayt diyerekten rus adama mail attım. eleman her zamanki gibi cevabı yapıştırdı tabi. "daha bir hafta olmadı" oldu bi kere canım. ben sana geçen hafta salı mail attım, sen kayıt günümü bekliyorsun kitapları yollamak için. keyfimden mi yıllar önce mail atıyorum ben? kayıt gününüden önce kitapları yolla da kayıt gününden hemen sonra derslere başlayabileyim. kaldı ki o gün de yollamamışsın kitabı. sinirden de sorduğum diğer soruyu görmemişsin. kargo şirketini ve takip numarasını da sormuştum. laf yetiştirmeye uğraşacağına ona cevap ver. hiç birşey olmamış gibi aynı soruyu tekrar sordum. buna da abnormal bi cevap verirsen okul bitince seni şikayet ederim. ha bir de yollayalı iki iş günü oldu diyorsun da o zaman neden yolladık diye haber vermiyorsun? jordan'a mail atayım da sana biraz anlatsın işini. birine bir posta kargoya verilince yolladık, allah'a emanet.. inşallah sağ salim elinize ulaşır gibilerinde sözler söylenir.