7 Kasım 2008 Cuma

sus rus!

yeni jordan yani chris denen adam hemen cevabı yapıştırmış bana. yok cevap vermek için yirmidört saati varmış da bilmemne, hata olmasın diye uğraşıyormuş. üç sayfalık formun iki kelimelik doldurduğum kısmını yirmidört saatte mi inceledin yani? adım soyadım yazıyor yani hatayı nerde arıyorsun? adam rus, cevabından belli zaten. amerikalı jordan öyle miydi? hep alttan alırdı zavallım. tamam abartıyorum çok fazla bişey dememiş rus adam ama sinir oldum. zaten son bir kaç cümlesini anlamadım.

brokoli çorbasını da akşam yatarken dolaba koymayı unutmuşum. lavabo içti hepsini ertesi sabah. zaten güzel olmamıştı. kalan brokoliyi ne yapsam diye düşünüyorum şimdi. beşamelli bir tarif görmüştüm, onu deneyeyim bari. bugün de hayatımda ilk defa salçalı biftek yapıyorum, inşallah güzel olur.