5 Mart 2008 Çarşamba

14/20

dün ma111 test 6'daki o soruyu yaptım. ben de çözünce hocanın yazdığı cevabı buldum. yolladım, 70%. bu dönem aldığım en düşük not bu oldu sanırım, en azından matematikten.

test 10'u da dün bitirmem gerekiyordu, misafirim geldi bitiremedim. bugün bitiyor inşallah. akşama da .net'den kalan son soruyu yaparsam. yetiştirmiş oluyorum.

dün proctorum proctor formunu doldurdu, scanlenip gönderilmesi gerek asap.

c dersinin sınavı ile ilgil olarak da jordan biryerlere mail atmış, cevap bekliyormuş. 7 mart'dan sonrası için de dersinin açık kalmasını sağlamaya çalışacağım demiş. acaba extension aldığımı bilmiyor mu? biliyordur muhakkak ama ben yine de söyleyeyim. tiff olsa hayatta bunları yapmazdı, bu adam hem çabuk cevap veriyor, hem de iş bitirmeye çalışıyor. aman nazar değmesin.. spr'dan yana şanslı değilim çünkü.