4 Mart 2008 Salı

18/20

ma111 test 9'u dün gece bitirebildim. 90% aldım. biraz uzun süren bir sınavdı. her soru için bir iki sayfa hesap yapmam gerekti, o yüzden bir türlü bitiremedim.

test 6 ile ilgili cevap geldi. birazdan eksik soruyu tamamlayıp yollayacağım. ama konuyu tamamen unutmuşum o bir soruyu yapmak öyle zor geliyor ki. gerçi hoca yine cevabıyla yollamış ama ne olur ne olmaz. beni deniyor olabilirler, ben yine de çözeceğim. unuttuğum konulara tekrar bakında aklıma geliyor tabi ama yeni baştan çalışıyorum. aslında ona aklıma gelmesi demezler, yeniden öğrenmek derler. proctoru nasıl yapıcam bilmiyorum. dün akşam ma105 ve ma111'i çalışırken hesap yaptığım defterlere baktım da, ben nasıl yapmışım bunları diyerek şaşırdım. sanki hiç hayatımda görmediğim şeyler, o kadar yabancı...

c263 yani c'nin son sınavı için de az önce mail attım. nerdeyse bir ay olacak cevap yok. eğer kaldıysam ve son gün haber verirse bu adamlar ne yaparım.. allah'ım please help. hem yeni spr'a, hem öğretmene, hem de dersin mailine attım. inşallah hayırlı cevap gelir.