29 Mart 2008 Cumartesi

ma111 sonucu

sonunda kontrol ettiler ve 76% almışım. bu durumda dersin ortalaması da 87% oldu.

artık SE4'e geçtim sayılır. gelecek dersler;
  1. Computer Networks
  2. Technical Writing
  3. Programming in Java
  4. General Elective

seçmelilerden ne seçeceğimi bilmiyorum. geçen dönem c seçtim şimdi de c++ seçmem iyi olur ama seçmek istemiyorum. çünkü c'nin kitabı c bilen birisine sadece kendini biraz daha geliştirsin diye anlatılmış gibi. c++ daha da beterdir. aslında seçmelinin kodu "gs" yani sözel bir ders seçebileceğim sanırım. ama biology çok fenaydı geçen dönem. hadi bu dönem fizik alsam diyorum ama.. zaten pek fazla da seçeneğim yok. seçmek istediğim dersleri se5, 6, 7 ve 8'de alacağım için seçmeme izin vermiyorlar. ama işin garibi ben 5, 6, 7, 8'i okumayı düşünmüyorum. yoksa bu okul 2020'ye kadar bitmez. bakalım bu sene mezuniyeti talep edeceğimi söylersem belki o derslerden almama izin verirler. hayırlısı...