14 Mart 2008 Cuma

94%

bu bloga girmeyeli o kadar çok olmuş ki asıl blogger hesabımdan webmekteb hesabına aktardığımı unutmuşum. blog listesinde biran webmekteb'i göremeyince şok oldum.
ayrıntıları madde madde yazıyorum, çoğu okulla ilgili.

- .net hocası son dakikada essayimi kontrol etti ve 94%! şimdiye kadar alışageldiğim ödevlerden çok farklı dedi. çok beğenmiş ama web services ile kısmı açıklamadan geçtim diye notumdan kırmış. e bir önceki sınavda tamamen o konuyu anlattım ya annem, unuttun mu?

- bugün de proctor sınavları sona ermiş bulunmakta. bay proctor az önce yollladı, inşallah güzel notlar, yüksek notlar...

- 12 mart depremi yaşadık bir de. evde yalnızdım çok korktum.

- yapmam gereken zilyonlarca iş var ama ben boş vakit sahibi olabilmenin verdiği o hoş etkide olduğumdan kalkıp hiçbirşey yapasım gelmiyor.

- hayatı çok özledim, bir aydan fazladır eve kapandım. dışarı çıktığım da oldu fakat derslerimi bitirmediğim için içimde büyüyen o vicdan azabı hiçbirşeyden zevk almama izin vermedi. şimdi allah'ın izniyle cts. ve pazar günümü gezerek geçireceğim. inanmazsınız gezerek yazacağıma ders yazdım az önce. öyle de beynime işlemiş ders çalışmak.