3 Mart 2008 Pazartesi

18/20

cuma, cumartesi ve pazar akşamları hep dışardaydık. o yüzden bu hafta we are on a diet.

pazar günü ma111 test8'i yaptım. sınava çalışmam gereken yere baktım. ilk başta bir konu anlatıyor sonrası tamamen konu ile ilgili örnek. hemen bir göz gezdirip sınava başladım. aman allahım o sınav ne öyle.. yapamıyorum! baştan iyice okyarak tekrar çalışmayı denedim, hayır kafam durdu resmen. anlamıyorum hiçbirşey. en son bütün şıkları tek tek deneme yoluna gittim ki.. çok zor biliyorsunuz.. sonra m. biraz daha kolay bir yolunu gösterdi de çözebildim. ama yine de sınavdan hiç umutlu değildim. amaaa 90% aldım!

bugün de test 9 ve 10'u bitirmeye çalışacağım.

c hocası hala son sınavın notunu göndermedi. o göndermedikçe ders tamamlanmamış görünüyor. 7 mart'dan önce gönderir de geçmiş olurum inşallah. kaldıysam ve bana bunu son gün gönderirse ne kadar kötü bir durum olur düşünemiyorum bile. herşeye sil baştan başlamam gerekir ki bu da bütün emeklerimin boşa gitmesi demek oluyor. allah korusun düşünmek istemiyorum. ben bu meseleyi hemen yeni spr'a sorayım.