24 Mart 2008 Pazartesi

ma111 meselesi

ma111'in sonucu hala belli olmadı demiştim ya, bugün jordan'a sordum; bu ne iştir dedim. meğer onlara ulaşmamış mı? nasıl oluyor anlamıyorum. hepsi bir tek maille gönderildi. hepsi gidiyor da bir tek sonuncu gitmiyor. günahlarını almak istemiyorum ama ihmalkarlığın yerine elimize geçmedi diye yalan sölüyor olabilirler. tekrar gönderilecek şimdi. bu saatte proctoru arayıp gönder diyemem. herkesin işi gücü var. mecbur yarına kaldı. nasip..

kızdığım ne biliyor musun? benim sürem dolmuş zaten bu bir. ikincisi 2-3 günlük uzatmalarla iligli mailler alıp duruyordum, jordan'a sorduğum vakit önemli değil onlar boşver demişti. e süper sonic nova, bi sorsan ya son sınav nerde yolla yavrum diye!

hani derslerim bittiği zaman bir tatil sözü aldığımı söylemiştim. haftasonu için ufak bir gezi olur zannediyordum. daha uzak bir yere daha uzun bir süreliğine gideceğimizi öğrendim. çok güzel bir süpriz oldu. cumartesi günü yolculuk için gerekli olan büyük bir adımı attık. aslında bir kaç haftadır ne adımlar atılıyormuş da ben farkedememişim. geriye dönüp baktığımda yerine oturdu taşlar :) bir ay sonra yolculuk başlayacak inşallah.