6 Mart 2008 Perşembe

17/20

ma111 test 10 dün bitti. 85% aldım.

.net'in son sınavını yapacak vaktim kalmadı. zaten tek bir soru, onunla ilgili bir makale yazacağız. ne yazmam gerektiğini biliyorum, anlatıldı. ingilizce olarak güzelce tasarlayıp yollayacağım.

dün jordan c hocasının sınavı açamadığını tekrar yollamamı istediğini söyledi. ben de neden bana söylemiyor bir aydır diyerek kızdım. sonradan tekrar göndermek için gönderilecek yeri açınca o sayfada minik bir not olarak açamdığını yazdığını gördüm. ama mail atması lazım. ben sınav yollama sayfasından mı kontrol edeceğim. sınav sonucunun yazacağı yere yazmış. sınav sonuçları da maille geliyor, hiç orayı açıp bakmıyorum. bu notu da maille söyleseydi madem. hem ben bir aydır sana cevap vermiyorsam şüphelen di mi? bi mail at sor; yavrum nedir derdin, sesin soluğun çıkmıyor diye. neyse ben bu notu farkedince jordan'dan özür diledim. bu sabah hocadan yeni bir mail gördüm .rar olduğu için açamıyormuş, lütfen .zip olsunmuş. ben de dosyanın adındaki sharp karakterinden kaynaklanıyor sanmıştım. onu silerek tekrar yolladım ama sebep o değilmiş. daha birinci sınıftayken sharp yüzünden açılmıyordu da dosyalar ordan aklıma geldi.

proctor formu da az önce jordan'a yolladım.

şimdi .net sınavı hocanın elince bu akşam geçecek, orda sabah ya. ayın 6'sında eline geçmiş oluyor, 7'sinde de kontrol etsin bir zahmet. geçerim inşallah.. kafamızdakilere göre güzel bir ödev olacak gibi..

bu akşam da misafir var. ıspanaklı krep, patatesli dereotlu poğaça, elmalı tatlı. üç çeşidi geçmemem gerekiyor da ondan.. salata yapmıyorum, doyurucu şeyler lazım.